دکتر مجیک

سوالات متداول

کاربران ما اغلب این سوالات را می پرسند.

این سوالات را زیاد از ما پرسیده اند ، بنابراین این بخش کوچک را برای کمک به شما در شناسایی سریعتر آنچه نیاز دارید ، تهیه کردیم.

 
چطور می‌تونم اپ دکتر مجیک رو داشته باشم؟

پس از خرید هر یک از محصولات به شما امکان نصب نسخه اپلیکیشن سایت داده می‌شود.

 
چطور می‌تونم سفارش ثبت کنم؟

در تمام صفحات در قسمت پایین صفحه گزینه ثبت سفارش با آیکون + به صورت ثابت قرار داده شده تا براحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و سفارش دهید.

 
چطور می‌تونم به پشتیبانی پیام بدم؟

از منوی پایین وارد بخش پنل من شوید و با انتخاب گزینه پشتیبانی با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

 
چطور می‌تونم برای مشاوره تماس بگیرم؟

در قسمت بالای صفحه و سمت راست منوی همبرگری را می‌بینید که با لمس روی آن می‌توانید وارد بخش تماس با ما شوید.

 
چطور می‌تونم سفارشم رو پیگیری کنم؟

با ورود به پنل من امکاناتی از جمله تاریخچه سفارشات خواهید داشت تا بتوانید وضعیت سفارش خود را بررسی نمایید.

 
چطور می‌تونم هزینه رو پرداخت کنم؟

ضمن اینکه از بخش پنل من قابلیت افزایش اعتبار دارید تا از موجودی شما کسر شود می‌توانید پس از انتخاب سرویس مورد نظر و پر نمودن موارد خواسته شده و تایید آن وارد درگاه پرداخت شوید و سفارش خود را تکمیل کنید.

 
چطور می‌تونم درخواست بازگشت وجه کنم؟

طبق قوانین و مقررات دکتر مجیک که با ورود به منوی همبرگری می‌توانید آن را مطالعه کنید، آماده انجام وظیفه هستیم.

 
چطور می‌تونم سرویس موردنظرم رو پیدا کنم؟

خوشبختانه با طراحی زیبایی که انجام شده می‌توانید از بخش جستجو هر سرویس یا مقاله‌ای در رابطه با شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنید.

 
چطور می‌تونم هدیه دریافت کنم؟

اعتبار هدیه‌ای که برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است پس از هر خرید به موجودی آنان افزوده خواهد شد که در فاکتور خرید بعدی لحاظ و از مبلغ نهایی کسر خواهد شد.

 
چطور می‌تونم از سرویس رایگان استفاده کنم؟

لطفا با ورود به قسمت پنل من هر روز از سرویس رایگان دکتر مجیک استفاده نمایید.

 
چطور می‌تونم API داشته باشم؟

جهت دریافت API که ویژه دارندگان سایت و پنل است از قسمت تماس با ما یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

 
چطور می‌تونم از اخبار جدید مطلع شوم؟

زمانی که سایت را اسکرول می‌کنید در کنار منوی همبرگری آیکونی به شکل یک نامه قرار دارد که با انتخاب آن از آخرین خبرهای ما مطلع خواهید شد

 
چطور می‌تونم نظر / پیشنهاد / انتقاد رو منتقل کنم؟

لطفا از هر کدامیک راه‌های ارتباطی که در سایت می‌بینید سریعا پیشنهادات یا انتفادات خود را با ما در میان بگزارید

Processing...
Confirmed
Something's wrong!
We're on it
Error Occured

پیگیری سفارشات در اپلیکیشن دکتر مجیک

برای نصب منو سافاری را باز کنید و گزینه Add to Home Screen را لمس نمایید.

555