دکتر مجیک

قوانین و مقررات

دکتر مجیک

23 شهریور 1399

دقیقه

قوانین و مقررات

کلیه کاربران دکتر مجیک (اعم از کاربران سایت، اپلیکیشن و یا نمایندگان) موظف به رعایت کلیه مندرجات زیر خواهند بود و دریافت هرگونه خدماتی به منزله تایید این قوانین محسوب می‌شود. خوب یا بد، این قوانین دکتر مجیک است و اگر مورد پسند شما نیست و خرید کنید، مسئولیتی به عهده نخواهیم داشت.

1. قوانین و سیاست‎های دکتر مجیک

  1. سفارش:
    1. ثبت سفارش، پرداخت وجه و تحویل خدمات خریداری شده بصورت الکترونیک (آنلاین) از طریق درگاه پرداخت اینترنتی انجام می‌پذیرد. تحویل سفارش پس از پرداخت صورت‌حساب اغلب بصورت آنی صورت می‌پذیرد مگر آنکه سفارش نیاز به انجام امور فنی جهت تحویل کامل داشته باشد. در این صورت تحویل سرویس بر اساس خدمات سفارش داده شده طی مدت مشخصی که هنگام ثبت سفارش در توضیحات محصول اطلاع رسانی می‌گردد صورت می‌پذیرد و کاربر متعد می‌شود تا زمان تکمیل آن سفارش، سفارش دیگری از همان نوع سرویس برای همان آیدی یا لینک ثبت نمی‌کند.
    2. کاربر متعهد می‌شود که در صورت استفاده از خدمات سایت اعم از اینستاگرام و تلگرام و تیک تاک و ... در هنگام اعمال سفارش صفحه دریافت کننده سفارش در حالت خصوصی نبوده، ID صفحه ثابت بوده و پست دریافت کننده سفارش حذف یا به هر نوعی از دسترس خارج نشود.
    3. هر گونه اشتباه کاربر در هنگام ثبت سفارش غیرقابل کنسل، تغییر، اصلاح و بازگشت وجه است و دکتر مجیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهاتی که از سوی کاربر رخ می‌دهد نخواهد داشت. مگر آنکه سفارش از سوی سرور کنسل شود.
  2. دکتر مجیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال سیاست‌های اینستاگرام و تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی که خدمات آن را ارائه می‌دهد اعم از دیلیت اکانت شدن آیدی‌ها یا بسته شدن پیج و غیره ندارد.

2. قوانین محلی

    1. دکتر مجیک تابع قوانین تجارت الکترونیک و قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قوانین بین‌المللی می‌باشد.
    2. خدمات دکتر مجیک برای مواردی که سلامت فرد یا جامعه را به خطر بیاندازد و همچنین مواردی که خلاف قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی باشد ارائه نمی‌شود.
    3. دکتر مجیک این حق را برای خود محفوظ می‌داند که به محض مشاهده مواردی برخلاف قوانین، خدمات مشترک را بدون اطلاع قبلی حذف نموده و حساب مشترک را مسدود نماید.

3. پشتیبانی

  1. پشتیبانی خدمات مطابق ساعات مندرج در قسمت پشتیبانی در وب‌سایت و از طریق "ناحیه کاربری" بوسیله ثبت درخواست پشتیبانی صورت می‌پذیرد. بدلایل امنیتی امکان ارائه پشتیبانی و ایجاد تغییرات در خدمات یا ارائه اطلاعات از طریق تلفن یا پست الکترونیک امکان‌پذیر نیست.
  2. تمامی مکاتبات رسمی این شرکت بوسیله پست الکترونیک و یا ارسال درخواست به پشتیبانی صورت می‌پذیرد و کاربر موظف به بررسی پست الکترونیک و پشتیبانی ارائه شده در ناحیه کاربری جهت دریافت اطلاعیه‌های این شرکت می‌باشد. در صورت عدم توجه کاربر هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.

4. مالی

    1. مالیات بر ارزش افزوده در حال حاضر بر روی خدمات ارائه شده لحاظ نمی‌گردد.
    2. دکتر مجیک مطابق این بند خود را متعهد به بازپرداخت اعتبار باقیمانده در هر لحظه مطابق درخواست کاربر می‌نماید. بازپرداخت اعتبار باقیمانده خدمات پس از دریافت درخواست رسمی کاربر بوسیله ارسال درخواست به پشتیبانی و مطابق شرایط عرف بازگشت وجه برای هر کاربر قابل انجام است.
    3. در صورت عدم پرداخت بموقع هزينه خدمات یا نقص در اطلاعات سفارش، وضعیت پرداخت به حالت معلق و سفارش به حالت متوقف در خواهد آمد. این وضعیت تا 24 ساعت در انتظار خواهد بود. فعال سازی مجدد خدمات ارائه شده پس از این موعد می‌تواند امکان‌پذیر نباشد یا با هزینه اضافه امکان‌پذیر شود. چنانچه کاربر همکاری نکند وجه پرداختی سفارش ناقص به اعتبار موجود در حساب کاربری عودت داده می‌شود.

5. تجدید نظر

دکتر مجیک در هر زمانی می‌تواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد. بنابراین توصیه می‌شود بصورت متوالی این صفحه را مطالعه نمایید.

Processing...
Confirmed
Something's wrong!
We're on it
Error Occured

پیگیری سفارشات در اپلیکیشن دکتر مجیک

برای نصب منو سافاری را باز کنید و گزینه Add to Home Screen را لمس نمایید.

555