درصورت عدم دریافت پیامک حاوی رمز یکبار مصرف، با ما تماس حاصل کنید.
اعتبار فعلی:
خیلی مهم: قبل از ارسال پیام باید چند نکته زیر را بخوانید.
ساعات پاسخگویی پشتیبانی از ساعت 9 الی 20 می باشد.
1. برای اطلاع از زمان اعمال سفارش، باید مشخصات فنی را بخوانید. فقط زمانی میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید که سفارش شما در بازه زمانی مشخص شده، اعمال نشده باشد.
2. تا زمانی که تیکت شما پاسخ داده نشود، نمیتوانید تیکت مجدد ارسال کنید. پس درخواست خود را کامل و واضح بیان بفرمایید.
3.. برای دریافت بازدید لایو باید پس از خرید، زمان دقیق شروع لایو را به همراه ارسال شماره فاکتور از همین طریق به ما اطلاع دهید و منتظر تاییدیه باشید.
پشتیبانان دکتر مجیک در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.
تاریخچه سفارشات، اطلاعات دقیقی از وضعیت پرداخت و سفارش را به شما ارائه می کند.
با لمس روی هر سفارش میتوانید اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید.
پرداخت های ناموفق قابل پرداخت می باشند. می توانید با لمس آن و استفاده از گزینه برو به پرداخت فرایند را تکمیل کنید.
جهت پیگیری سفارشات از ناحیه پشتیبانی باید با شماره فاکتور آن اقدام کنید. شماره فاکتور در قسمت چپ بالای هر ردیف قرار دارد.
سفارشات با وضعیت متوقف جهت انجام، نیاز به پیگیری دارند. با داشتن شماره فاکتور از ناحیه پشتیبانی اقدام کنید.
افزایش اعتبار تنها شامل وضعیت پرداخت می باشد.
جهت تغییر تصویر پروفایل، آیدی اینستاگرام خود را وارد نمایید.
درصورت عدم دریافت پیامک حاوی رمز یکبار مصرف، با ما تماس حاصل کنید.
ویژه دارندگان سایت و پنل
جهت دریافت API از قسمت تماس با ما یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
DrMagic.IR Available 24/7. API Available!
ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.